Webcam pics.

                                                  
Jag är sjukt sliten idag..
Det vart tjejkväll på stan igår, jag och Denise tröttnade ganska fort och hamnade på Torstens.
Dock fick jag nöja mig med alkoholfria drinkar då jag körde.
Det ena ledde till det andra och trots allt blev det väldigt sent för mig ändå.
Skulle befunnit mig i storstan nu men ändrade planer helt enkelt, så kan det bli ibland.
Hade ju tagit ledigt från jobb så idag har jag tagit det sjukt lugnt och sovit lite extra.

Och fresten, på torsdag får jag tillgång till min nya lägenhet.. SÅ jäkla härligt!
Ska visa er massor av bilder. Promise!

Nä nu måste jag röra på mig, det är ju fredag!!!
Vad ska ni hitta på?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback