Striped.

Pants/H&M-Blazer/Zara-Shoes/Footway.se
 
Hej!!
Hoppas ni mår bra idag!!? 
Jag mår toppen. 
 
Precis hemkommen från jobb och ska strax ut och köra ett pass utomhus. 
Så taggad för det! Dock börjar det bli lite kyligt så får klä mig varmt. 
 
Jag måste hålla mig borta från lägenheten ikväll då mitt kök ska kaklas. 
Självklart har jag varit med och bestämt hur jag vill ha det och så men det är ändå lite pirrigt över hur slutresultatet ska bli. 
 
Och fresten!! Ser ni håret? Jag slant med saxen.. Haha nej men ville få bort mina slitna blekta toppar och samtidigt  skaffa något nytt, and viola! 
 
Nu ska det brännas kalorier, vi hörs! 


snyggt!

Svar: Tack :):)
Felicia Karlsson

2013-09-19 // 02:12:54

Hej Sofia! Vad kul att du tipsat om oss. Tusen tack!
/Sara

2013-09-23 // 09:19:25
» Sara

Felicia skulle det ju va! Sorry!

2013-09-23 // 09:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback