Answers.

 
Hej Felicia! Superfin o bra blogg. Jag undrar hur många ggr i veckan du tränar och vad du brukar köra då? 
 
Hej! Tack så mycket. Jag brukar träna 5-6ggr i veckan och då kör jag efter ett träningsschema. Brukar variera gym med löpning, intervaller och intensiva promenader. 
 
Hur lång är du? Vad är ditt bästa mattips? 
 
Jag är 164cm. Mitt bästa mattips, hmm.. Svårt men att slänga ihop någon gryta med kyckling och olika grönsaker blir alltid grymt. 
 
Hur äter du en vanlig dag och hur ofta? Grym blogg btw! 
 
Tack! Jag försöker äta tre riktiga mål om dagen, frukost, lunch och middag. Mellan dessa så försöker jag äta olika mellanmål, typ yoggi, frukt och sådär. 
 
Hej Felicia! Du är så vacker och jag diggar din stil. Har följt din blogg ett tag nu. Men till frågan. Hur tränar du dina ben? 
 
Hej! Åh tack!! Jag kan säga såhär.. Jag diggar inte mina ben, jag tycker dom är för korta, för stora lår osv. Därför har jag ett pass i veckan då jag fokuserar på benträning. Mer för att få dom mer fasta (inte större). Jag brukar köra olika benövningar, squats, springer/går i lutning, inte alls någon poäng med att köra slut på benen eller så utan bara träna dom mer fasta. Och absolut inga tunga vikter då jag inte vill bli starkare i dom. 
 
Hej! Hur många ggr i veckan tränar du och hur länge brukar du köra? 
 
Jag tränar 5-6ggr i veckan i ca 60-90min beroende på vilken träningsform jag kör. 
 
 Vad använder du för produkter till ditt hår? Läst att du är frisör, gick du det på gymnasiet eller hur utbildade du dig till det? Fin blogg! 
 
Tack! Jag använder Loreal Intense Repair Schampo & balsam, Inpackning kör jag liknande fast Kerastase (en gång i veckan) Efter jag tvättat håret kör jag i Kerastase olja & värmeskydd och låter sedan håret oftast självtorka. Jag gick en 3årig yrkesutbildning på gymnasiet så det stämmer, jag är frisör. 
 
 Vilka är dina tre favorit tv-serier? 
 
Hm... GossipGirl, Oth och Andra avenyn är galet bra. 
 
Hej Felicia! Sååå fin blogg och välgjord. Du verkar tänka igenom dina inlägg noga vilket jag gillar. Har du någon favoritblogg? Lista gärna dina tre bästa. 
 
Hej! Men ååååh, tack! Jag har massor av bloggar jag älskar men bästa är väl Angelica B och Kenza. Och den tredje är svår, det är jämt mellan Molly Rustas och Fanny Lyckman. 
 
Vilket är ditt måste plagg i höst? 
 
Haha, jag är verkligen inget proffs så jag kör på egna erfarenheter och en höst utan najsiga boots är ingen bra höst. 
 
Hej! Vilken kamera har du? Jättefina bilder. Vilket program använder du att redigera i? 
 
Hej! Taaaack du. Jag har en Canon EOS 1100D. Jag bloggar oftast från min padda så appar jag använder är iPhoto, Pic Collage. Annars ändrar jag bara kontraster och skärpa lite. Enkelt! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback