Sunday Walk.

 Shoes/Stadium-Pants/Hollister
 
Älskade söndagar!
Underbara vilodag.
Och ingen söndagsångest! Wooooohooo

Idag har jag fikat x2, rastat hundarna, gått i lite söndagsöppet butiker i Hbg, sprungit 6km och fått undan lite packning.
Jag införskaffade mig en lila stekpanna idag, haha så snyggt!

Nu ska jag bara mysa ner mig i soffan och se framemot en ny arbetsvecka.
Och längta mig till döds tills torsdag förståsssss.
 
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag, fast inställda planer och så. Men men.
Lite bilder kommer dyka upp strax, har ju som sagt lovat er att vara lite mer privat. Hur nu det ska gå till....
Ska göra mitt bästa iallafall med lite mer uppdatering.
Puss & Kram på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback