PowerWalk/Video.

 Klicka på bilden..

Jag har fått lite förfrågningar om min träning och min kost, så vad passar då bättre än en film så ni får hänga med och se?
Igår tränade jag utomhus, blev intervaller och en snabb powerwalk på drygt 3km och lite lätta övningar som man kan göra i naturen. Hur bra som helst!
Jag har en hälsocoach som lägger upp mina tränings&kost scheman så nu ska jag köra på de jag har nu någon vecka sedan tänkte jag höja snäppet varje gång liksom.
Kommer självklart ett inlägg om mina scheman lite längre fram, vill först bara känna av så att dom känns rätt för mig.
(Och nej, detta är ingen dum dietox eller nått sånt trams utan jag är bara ute efter att bli mer fit och hälsosam.)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback